teisipäev, 7. august 2012

Suvikõrvitsa pannkoogid

Meil oli kodus 11 suvikõrvitsat ja nendega tuli kiiremas korras midagi ette võtta: ema tegi osad purki, mina aga meisterdasin pannkooke. Ise olen suht pirts söögi suhtes ja kui vanaema mulle neid maal serveeris, keeldusin ma pannkooke proovimast. Aega läks, aga lõpus maitsesin ära ja olin meeldivalt üllatunud, sest need pannkoogid on äärmiselt head. SOOVITAN!

Vaja läheb:


1 suur suvikõrvits
2 muna
tilli
spl otsatäis soodat
maitse järgi soola
maitse järgi suhkrut
1 spl kartulijahu
4-5 spl tavalist jahu
natuke piima ja keefirit

1) Koori suvikõrvits, tükelda ning riivi ära. Mina riivisin üsna peenikeseks, mulle ei meeldi kui pannkoogis on tükid

2)Lisa 2 muna

Vahustasin kahvliga munad seal ääres ära
3)Lisa sooda, sool, suhkur, kartulijahu- sega
4)Olenevalt suvikõrvitsast lisa piima või/ja keefirit ka (osad suvikõrvitsad ei ole nii mahlased, et ilma lisavedelikuta hakkama saaks)
5)Kui tuleeb liiga vedel, lisa jahu juurde. Maitsestasin taigent veel Santa Maria Forest blendi, sidrunipipraga ja lisasin hulgim tilli ka.


6)Lase õli väga kuumaks niiet taigen hakkab pannil särisema. Lisasin peale  natuke riivjuustu ka, ülihea!!!!!

 Ma ütlen ausalt, et õli läheb palju, aga ma panin taldrikule köögipaberit, et see rasva ära imaks.




0 10:

Postita kommentaar

Kommentaarid, soovitused ja soovid on teretulnud!
...........................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................

© Liz&Kätlin, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena