reede, 6. juuli 2012

VÄGA lopsakas pitsa


Mulle meeldivad pitsad, millel katet ikka on ning mina kokku ei hoia selle pealt!
Retsept on mu omalooming ja ma teen seda täiesti tunde järgi. Ma ei oskanud täpselt aega kirja panna, sest mulle tundub, et kõik sõltub sinu enda ahjust ja tema küpsetamisest.

Vaja läheb:

pärmi-lehttaigen
ketšup
hakkliha
keskmiseid tomateid
1-2 väikest paprikat
tükeldatud ananassi kompott (kesmise suurusega kompott)
viilutatud meloni/virsiku kompott (keskmise suurusega kompott)
juust/ riivitud juust
hallitusjuust (terve)

Valmistamine:

Kui võtad sügavkülmast taigna, siis pane see sulama.

1) Prae hakkliha ära (õli ei maksa palju panna), kui hakkliha juba enam-vähem valmis, lisa ketšupit juurde (üsna korralikult). Mina panen veel kartulimaitseainet, soola, pipart hulka ja jätan ta pliidile jahtuma.
2) Vala kompotid (eraldi) sõelale ja lase natuke nõrguda, et pitsa lögane ei tuleks.
3)Tükelda paprika, melon/virsik, hallitusjuust, lõika tomatist rõngad ja riivi juust, kui ei ole riivjuustu.
4) Määri ahjupann korralikult õliga kokku (niiet nurgad, ääred oleks kaetud), siis on lihtsam pitsat pärast kätte saada
5)laota taigen ahjupannile, mina teen veel kahvliga augukesed sisse.Pane põhi 5-7 minutiks 190kraadisesse ahju, muidu ei küpse pitsa läbi ja põhi võib toores jääda.
6)Määri taigen õhukese ketšupikihiga kokku ja laota hakkliha üle taigna.
7)Lisa tomativiilud ilusasti rivvi ning puista paprikatükkidega üle. Pane pitsa taaskord ahju umbes 15-20 minutiks. Vahel võib pitsa hirmuäratavalt õhku täis minna, aga torka siis noaga auk ja taigen vajub taas alla. 8)Nüüd peaks hakkliha üsna küpse olema ja tomatid särisevad. Võta ahjust välja.
9)Lisa meloni/virsiku  ja ananassi, tagasi ahju veel 15-20 minutiks.
10) Kui pitsa on üsna valmis (ananassi nurgad hakkavad pruunistuma), võta pitsa välja.
11) Puista pitsa rohke juustu ja hallitusjuustuga üle. Lükka tagasi ahju, kuni juust on sulanud.
12)Võta pitsa välja, lase natuke jahtuda. Kui on, siis võid peterselli/tilliga natuke rohelisust lisada.



0 10:

Postita kommentaar

Kommentaarid, soovitused ja soovid on teretulnud!
...........................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................

© Liz&Kätlin, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena